Friday, December 5, 2008

terbang rendah

hari ni aku ingat nak lepak kl jap...tapi tinggal takdek geng jelah heehhe,bukan lepak aper pon juz nak gi kl beli tudung untuk uniform aku tu jer..siot jer uniform tu,tak cun pon..kekadang raser berkaliber pon ader gak tah pape tah..ehehhe member aku aritu ader gak mesej aku tanyer whether aku nak gi kl beli tudung tu,aku tak balas pon sebab aku takder kredit ihihihih tapi sebenarnya aku tanak pon belikan tudung tu untuk dorang heheh evil giler aku ni..lagipon mestilah kena dahulukn pengerasnye hahahah,aku pon bukannyer amik komisen pon...amacam baik tak aku ni???kompem baik giler kan hahahahahahhah
senin ni first rayer,dah nak balik kolej..giler btol,cepat sangat balik,kok yer pon bagi lah cuti 3bulan kerr,cuti selamanya ker hahaha...paling lamer 3weeks,tu yang aku nak gi beli tudung,tudung ibu arini hahahha skematik betol aku pakai tudung tu,innocent ar kiranyer..keje yg tutor aku suruh buat pon aku belom sentuh lagi..belum datang seru bak kater orang hahahh..skang ni aku tengah berbelah bagi samada nak gi kl atau tak..aku malas ar nak kuar..pakwe bukan ader hihi nak kuar bukan sng,nak mandi lagi,pakai baju lagi,pakai kasot,amik beg...nak jalan satu hal,sambil menggalas beg yang tak berapa berat tu..nak tunggu bas lagi,nak bayar tambang lagi,nak amik lrt lagi...dah lah plan aku ari ni memacam tinggal tak tau akan berjalan atau tak plan aku ni hahahahhah pegi lah kot,kejap jer hahahh..gi masjid jamek beli tudung then gi mid valley hehe nak beli makanan satu ni besh giler TAKO TAO sodapppp siottt....then baru balik,malas nak lelama..aku pon ader keje banyak,yelah kan bakal wakil rakyat yang tak ader penyokong langsung kuang3x..okie ar nak out dulu......

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer