Monday, December 8, 2008

shah rukh khan dapat dato??

patot ka?? tak patot ka??? tak tau nak nilai camner...aku dah tengok dah clip mamat ni kat u tube, comel giler dier pakai baju melayu kiter ni hahah..kekadang dier nampak innocent giler tapi tak tau lah kalau muker dier dah nak macam tu...fikir gak patot ker artis luar dapat gelaran ni???padahal orang yang dah banyak berjasa dalam negara kiter ni pon tak dihargai aper citer??tapi kekadang cam bagos gak kan,maner lah nak tau,tah2 production dier nak buat lebih banyak filem kat malaysia ni sekaligus boleh promote malaysia dimata donia...leh promote keindahan dan kelebihan negara kiter yang terchenta ni...aku pikir -ve gak tapi seharusnya di era global ni patot lebih +ve supaya tak dipandang rendah masyarakat lain yang mungkin menganggap yang rakyat malaysia terlalu berfikiran negatif terhadap budaya luar yang kekadang boleh dijadikan contoh dan tauladan yang lebih baik dari budaya kita sendiri..
tapi tu pendapat aku lah,tak tau pendapat orang lain macam maner..juz be +ve jelah heheh

1 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

ZuiYanHong said...[Reply to comment]

Rakyat yang berjasa seperti saya tidak dihargai. Inilah yang "Boleh" di Malaysia.

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer