Thursday, December 25, 2008

Nina

Nur Ainina Syuhada Bt Zulkiflee...
one of my team mate,my friend really good friend..that day she`d being eliminate from the nursing course becoz she fail her exam,3 subject!!!
aku shock pasal ni,mase tu time kelas medical surgical kot,dier dok belakang aku kat dewan kuliah then dier masuk kelas lambat and terus keluar kelas dengan bawak beg kuliah die...aku pon cam blur gak ar,tanak pikir bukan bukan tapi tetap tak boleh..kebetulan result repeat keluar ari tu gak...then abes jer kelas mmg betol lah dier fail exam,aku mmg tak tahan dok teriak ar..kebetulan aku nak amik slip exam aku,aku pon aper lagi menangis ar depan mentor aku hahhah tapi serius memang sedih lah
die memang rapat lah ngn aku,spoting giler...dalam ward aku ngn dier ngn idawati salu jadi geng ngutuk dokter kat ward hehehe dokter ramai yang bajet ensem macamlah kitorang ni student nurse nk kejar dorang tu nyampah betol terutamanya dokter KAMIL bencinyer aku!!!hahahah bajet je lebih....
anyway aku arap nina akan berjaya lah dalam idop dier tak kira apa yang dier buat sekarang...

1 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

Anonymous said...[Reply to comment]

I'm so sad Nina have to leave you earlier. But,maybe Allah has the other plan for her that is better than before.
Thanks have add my bloglog....

Keep Blogging!!!
Jangan benci sama dosen/dokter kamu yah!!!
Sabar aja!!!

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer