Sunday, July 4, 2010

pencen time

arini aku last kat umah..

uwaaaa uwaaa uwaaa uwaaa uwaaa uwaaa


nak angkut barang


nak kemas barang


tadak online dah


no laptop


no internet


no blog


no facebook


no myspace


no youtube



uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


tanak balik UM,tanak balik hospital. tanak! tanak! tanak!


uwaaaaaaaaaaa



currently in bad mood :(

weeeeeeehuuuuuu!!!

weeeehuuuuuu!!! Spain menang siot!!


bangga giler..


aku set jam nak bangun kul 2pagi tapi aku bangun kul 4pagi miahhahahahhahaha


yg aku suke sepanjang aku tido tu takdak gol ag kahkahkahkahkah


tak sia2 tdo aku...


David Villa the best, Iker Casillas ag bes auww auww auwww

Saturday, July 3, 2010

pakwe pakwe yg penah mntak kapel dgn aku..ek???

hahah walopon agak melampau tajuk entry ni tapi ape aku kesah...seme ni benar belaka sebenar benarnye-dalam mimpi sebetol nye

tapi nak wat cane kan hahhahaha..ni antara pakwe2 kuh yg mnarik perhatian aku sepanjang piala dunia ni weeeee ^^



Robin Van Persie




Nilmar

Wesley Sneijder



Xavi Hernandez


Xabier Alonso


Tiago


Thomas Mueller

Stephen Warnock



Simao Sabrosa


Sergio Aguero


Sergio Ramos

Serdar Tasci


Salvatore Boccheti



Robert Green

Ricchardo Montolivo



Ricardo Carvalho


Raul Meireles


Piotr Trochowski


Philipp Lahm


Peter Crouch


Paulo Ferreira



Miroslav Klose


Miguel Veloso


Mesut Oezil


Mauro Camoranesi

Matthew Upson



Mario Gomez


Makoto Hasebe


Lukas Podolski


Lionel Messi


Keisuke Honda


Kaka


Jesus Navas


Iker Cassilas


Heinze


Giorgio Chiellini


Gianluigi Buffon


Giampaolo Pazzini


Gerard Pique


Gennaro Gattuso


Frank Lampard


Fernando Torres


Federico Marchetti


Fabio Quaglirella


Fabio Coentrao


Fabio Cannavaro

Eduardo



Domenico Criscito


Diego Benaglio


Dennis Aogo


Deco


David Villa


David Silva


Daniel Fernandes


Cristiano Ronaldo


Cesc Fabregas


Cacau


Bastian Schweinsteiger


Antonio Di Natale


Andres Iniesta


Andre Pirlo

Alberto Gilardino



notakain: suka lah kalo ramai peminat ni ngehngehngehngeh ^^

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer