Saturday, July 3, 2010

3 July 2010

mood- i feeling down down down (sambil nyanyi lagu Jay Sean,down)

kenapa aku down?hmm arini baru 3 July 2010..lambat ag nak sampai 24July 2010..
kenapa lak nak tgu 24July? kenapa? kenapa? kenapa? kenapa? kenapaaaa???

sebabnye uwaaaaa nanges dulu...duit dlm akaun aku dah nak abes uwaaa uwaaaa uwaaaa uwaaaaaaaaaaaa..

ape aku nak mkn? adakah aku perlu mengikat perut menggunakan tali rafia? oohhh tidakkk!! nnti perut aku bertambah kempis macam mane?

adeiii aritu aku buat statistik...


aku pemboros!!dengar tak?? aku pemboros!!!!!!!!!!!!!!!!

macam mane nak ilangkan sifat boros ni?ala aku boros bukan nye bli bnda bukan2..aku bli brg2 utk umah n makanan.. hahahah beta suko makan nyum nyunmmm

bulan July ni aku akan start berdiet sob sob..bukan sebab nak kurus tapi sebab nak jimat duit..silap aribulan aku cekau duit mak aku ekekekekekke takpe sekali sekala ahahhaha

pastu abes kan gnti pose hahahahha..tak abes2 ag..ada lagi 8 hari..er 8 hari sgt lame
adoiyai macam mane nak tahan dgn makanan2 yg sedap bagai tuh...

takpelah,demi kesempitan duit,tahankan je

sob sob sob uuuuuuuuuuu (O_0)


p/s-weeeeee mun pink lah hahhahah

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer