Friday, October 30, 2009

i`m nineteen!!

sempena kebesaran aku kali ni tahun ni, aku tader pasaan pon sebenarnye ekekekke.. ntah lah mmg dah biasa tak bersambut
aku.......tapi aku diyam je......bayek tak aku wakakkakakak
dorang dah plan awal2, si ida pon dah tau tapi hobi aku, pas keje mmg trus lepak atas tembok duk borak2 sblm p mandi hehehe
dorg mmengamuk aku lambat balik hahahha
anyway dorang buy me some sort that i like even not much... thanx friends!!

hopefully this relation keep stand stronger!! bestfriend tuh hahah
dah besa ghopenye aku, leh tawen kut wakakakka.. kena pikir matang lagi ni sebab perangai macam budak2 hahahh... tgh keep work toward it!!

i`m nineteen now!!!

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer