Friday, October 30, 2009

i`m nineteen!!

sempena kebesaran aku kali ni tahun ni, aku tader pasaan pon sebenarnye ekekekke.. ntah lah mmg dah biasa tak bersambut
aku.......tapi aku diyam je......bayek tak aku wakakkakakak
dorang dah plan awal2, si ida pon dah tau tapi hobi aku, pas keje mmg trus lepak atas tembok duk borak2 sblm p mandi hehehe
dorg mmengamuk aku lambat balik hahahha
anyway dorang buy me some sort that i like even not much... thanx friends!!

hopefully this relation keep stand stronger!! bestfriend tuh hahah
dah besa ghopenye aku, leh tawen kut wakakakka.. kena pikir matang lagi ni sebab perangai macam budak2 hahahh... tgh keep work toward it!!

i`m nineteen now!!!

6 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

inciktaktaopape said...[Reply to comment]

da tua mun??!!!
muahaha...
ape2pown eppy buffday yah!!!

parkbhuthe said...[Reply to comment]

wakakakka tua sket ar tader ar tue cam ko fiq!!
copek kasik pat ploh ratos kat aku nak bli milo es setaon wakakak

inciktaktaopape said...[Reply to comment]

tua sket..???
muahaha....
ha 40 ratus??
camne tuh...??
ala..
ko pown kene bagi aku adiah...
buffday aku baru je lepas....
hehehe

parkbhuthe said...[Reply to comment]

ek ok aku kasik ko adiah tp ko kena kasik wit kat aku duluk sbb nak bli adiah untuk ko..ko ckp je nak ape, aku bli ape saje untukmu wahai apik dgn gune wit ko ekekkekeke

inciktaktaopape said...[Reply to comment]

ceh...!!!
srupe xyah...
xde aku nak kasi wit..
kang ko boros!!!

parkbhuthe said...[Reply to comment]

wakakkaka boros takper weh sebab gune wit ko hahahahh

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer