Saturday, July 3, 2010

atomen jibam!!

heheheh ape pasal aku suke?? kenape? kenapa? kenapa??

aku sebenarnye mengalami sindrom wasibinarnyesulajatosentawooni.. ape tuh eh? agak2 leh mati tak kalo dapat sindrom ni??bahaya tak? boleh ke diselamatkan? nak buat pembedahan buang sindrom ni leh ke? peluang utk hidup bape persen kalo aku buat operation buang sindrom wasibinarnyesulajatosentawooni ni?

aku kurg berkeyakinan ar.. takot
mati je nnti hahahha

aku baru sedar aku ada sindrom ni bile aku selalu pi joging kat permaisuri tu..hmm tima kaseh
TASIK PERMAISURI kerana mensponsor tempat utk aku berjoging setiap pagi n kadang2 petang lallalalalal

adakah dgn berhenti berjoging aku akan selamat dari sindrom yg merbahaya ni??bahaya ke?ntah lah..aku tak search lagi sindrom wasibinarnyesulajatosentawooni ni kat
wikipedia ag..tapi kan macam pelik je kan..ape lah kaitan berjoging dgn sindrom ni..aku tatau plak...

setakat yg aku tau lah kan pasal joging ni..ianya tak sesuai utk pompuan sgt kerana akan menyebabkan rahim jadik tak berapa kuat...ek?betol ke?

aritu sebelum start cuti sem,geng2 joging aku kat kolej dah ajak,kena joging stiap petang.setiap petang
..
Hah!!setiap petang!!!!! er leh ke?? abestu tdo petang cane??

eh eh eh helooooo Nurul Syazwana Idris ckp kita taleh tdo ptg..tak elok..tapi dier tido ptg takpe lak miahahhahahahhaha..wana sile jgn marah hahah

hmm abestu kalo aku p jog,maknanye sindrom tu akan tetap ada pada aku lah..kalo melarat macam mane?sape nak gnti tempat aku plak utk mewarisi sindrom tuh?eh mun..ko ingat sindrom ni macam saka ke?hehehehh

okok lupekan pasal menda yg leh menakutkan aku tuh..erk ape yg menakutkan tu??oooo
tu haaaa menda tu yg menakutkan aku..okok stop!!aku mmpu ckp sekali je menatang tu miahahahhaha

hm aku arap sindrom aku tuh tak datang mase aku p jog kat UM or Taman Tasik Jaya yg dekat ngn Amcorp Mall tuh..eh detail nye aku gtau hahahahah

heeee aku arap aku dpt terima dgn redha yg aku ada sindrom wasibinarnyesulajatosentawooni.
sebab aku sorg yg kuat lagi gagah perkasa

weeeeeeeeeeeeeeee :)

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer