Sunday, December 7, 2008

celia

tak banyak yang aku tau pasal band ni...tak silap aku band ni ader nyanyi satu lagu tu,aper tah heehhe...sebenarnya aku dah lamer dah cari lagu band ni Seperti Mimpi,tapi giler susah nak carik..aku mintak tolong member aku,dapat memang dapattapi masalahnyer lagu tu separoh jer..adeiii aku punyer ar excited nak feeling lagu tu sampai abeh tapi sekerat jer aku dapat...layan jelah
pastu aku ingat file lagu tu ader ar 2,3 dalam tenet then aku mintak tolong dari kawan aku yang lagi sorang ni carikan pon dapat gak...sekerat daaaa!!!hahhaha member aku tu kater lagu tu ader satu file je dalam tenet,hmmm nak cayer atau tak????tapi sebab dier kawan aku,cayer jelah hahahha..aku ingat nak masukkan lagu tu dalam blog aku ni,tapi aku tak reti lah huuhu ke memang tak leh masuk heheh pepandai aku jer..
anyway nak cakap makaseh pada inciktaktaopape aka arefique dengan incik gezort blogger aka joesebab tolong carikan lagu tu walaupon lagu yang dorang cari tu due2 sekerat hahhaha tapi takper
sekerat+sekerat=penoh...hhahahahahhahah

1 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

inciktaktaopape said...[Reply to comment]

aiks...
xdpt yg full kew lagi..??
hehehe..
xpe2...
jgn give up mencari!!
hehehe

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer