Friday, December 5, 2008

selamat pagi chenta!!!

selamat pagi cinta...bunyik pon macam beh je kan..ye ar citer jiwanng kompem beh,orait orait..citer ni pasal percintaan antara lelaki dan pompuan ni..2cerita yang tak ade kaitan antaranya dan mempunyai plot yang berbeza..citer ni antara Ilham(pierre) dengan Julia(Fazura)..dorang ni pon asik jer terserempak sampai ilham cam sangka yang dorang ader jodoh...then cite 2nd lak antara Azam(que) dengan Suci(amani),dorang ni kawan lah agaknya sebab satu kolej n satu kelas..scene antara ilham ngn julia bagi aku sweet giler..yang beh nyer psal citer ni,dier cam smooth jer pengaliran dier hehe,bagi aku lah..
aku suker part julia ngn ilham main roller blade,sweet betol..tapi citer ni ok lah,touching gak tapi tahap biasa jer..touching time julia tgk video tu,seems can feel her suffer gak ar hehe jiwanger ar
gak..skrip seme bes,yang time ilham baling duit syiling tu mmg lawak gak ar..tapi
paling lawak time azam ngn suci nak pi dating..aku tengok caner suci susah giler nak vespa
si azam tu hahhahaha
anyway korang kena gi tengok lah citer ni,beh..cinta orang muder..
juz enjoy the film,hayati bait bait puisi si azam tu hehe jiwang siot

1 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer