Thursday, December 25, 2008

student nurses

aku ingat idup sebagai student nurse ni senanglah gak kan...stadi senang jer tapi maner ader benda yang senang dalam dunia ni,dekat nak setahun gak aku stadi nursing ni,peh tahap nak pecah kepala dah ni..kalau nak diikutkan nursing bukan pilihan aku sejak dulu lagi,dulu nak jadi doktor hehe tapi sejak aku makin malas masa aku tingkatan empat dulu,doktor bukan lagi pilihan aku...rejectionnn!!!hahahhah tapi aku prefer cekgu ar,treingin ar nak dengar orang panggil aku cikgu ehem ehem hehehe...tapi cekgu pon aku kena reject,tak pandai ar subject sciences aku low ar,tak stadi punyer pasal kakakakkak..yang pelek nurse lak dapat,dorang salah tengok kot,rabun ker aper tapi alhamdullilah lah aku dappat tawaran kalau tak aku stay up kat jelah kat form sixth tu,dah lah tak ramai mamat ensem,pastu dalam kelas biologi tu aku sorang jer malay gurl huuhuuhu sedey giler,tak der kawan.nasib kawan laki aku yang non malay tu ader tapi dorang nerd!!!!tak macam aku,fllirty hahhaha...
tapi aku macam susah nak cope lagi ngn lifesyle aku skang ni,makin sussah nak percaya lagi yang otai seperti aku yang not girly ni leh masuk nursing...dah ar all teras,kelas hari2 wajib datang..ponteng kompem mmg kena explaination letter,salah sikit get ready jer ngn explaination letter,dah ar aku fail surat kiriman rasmi hahahah tapi kan aper aper pon aku dah mula suker ar nursing ni,rase macam perempuan lak hahhahahah
aritu masa aku exam sem satu,aku exam ar kan hihihi...kepala memang berat lah,dah ar kena taja kang ner nak tau fail ker aper kerkena lah bayar baper ribu tah..pointer aku 3.23 jer heheh sket ar kan,belajar cam bese tapi lebih struggle drpd spm dulu,tapi menten ar hahahhahahah anyway aku arap aku leh jadi nurse yang terbaik bukan untuk aku tapi untuk orang lain dan mak ayah aku masa dorang dah uzur nanti...

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer