Monday, December 14, 2009

pahLawaN pEtir huyahhhhh

ehem singgah sahur di mid baru2 ni..ape lagi nuntun mubi lah..actually macam bese tiap kali nak watch mubi kompom ader pergolakan antara benua disebabkan list out mubi yg telah dibuat ekkekeke...mubi top 5 kitorang sangat2 lah mengharu birukan keadaan sampai aku nak mengamuk tapi mengamuk secara dalaman dan secara bertatasusila ehhehe

aku p ngn makcik2 kolej aku nih...si zeka ajak tinguk santau,intro pon dah seram...memang menarik tp mlm tu aku dah ar tido sorang kompom tido lampu tepasang include dgn radio ekekekke...budak2 tecik plak nak aku folo dorg tinguk storm warrior..
sampai nak sampai turn kitorang aku decide nak tinguk pahlawan petir tuh...aku nk tinguk zombieland sbnrnye...tp before reach midbeli tu aku mmg nekad nk tinguk pahlawan petir tuh,tp tu lah aku ni...ampeh memanjang ekkekeke...menjadi perebutan antara mak budak dgn budak2 wakkakakak..aku pon kasik offer kat dorg,kite proceed kat midbeli sampai midnite show so tayah gado2 seme mubi leh tinguk heheheh...sen mane mau carik???

akhirnya tadaaaaaaaaaaaa jeng jeng jeng....pahlawan petir menan!!!!
ehem hero tua yg ensem tu

start to commentar bout the mubi
starting...boring,aku tak paham
then mase kuar name2 pelakon tu aku ingat nak tdo je dlm panggung
tp heheh pastu dah jadik bes lah plak
hmm aksi dier bes,tp aksi mase starting aku tak kenan
name dlm cite ni bes sampai nak terkekek2 aku ketawa...
yg penting akhil hayy versi chinese pon ader heheheh nameless

one part aku suke mase si ekin ngn aaron statik n satu imaginasi mase dorg berlawan dlm ujan buat aku minat...

korang mesti salu tinguk kan cite2 cina kat tv3 kul6ptg kan mase dolu2...kompom ar ader part jiwa2 sket hehehe
tangkap leleh pom ader...hmmm aku paling tterkesan mase part the emperor and the family kena tunjuk mane makam naga tuh...
name pon emperor yg sgt setia,sgt mementingkan rakyat jelata n negara tercinta kan.. so biler si penjahat tu tye [penjahat tu name nye aties kuntum,model majalah kuntum ni] mane makam naga tu,emperor tu degil...n aper ag,aties kuntum ni amik lah sorg anak emperor ni n ugut nk bunuh
uwaaaaaaa dier bunuh gak
aku ase dlm 3 org gak anak dier kena bunuh
n from here korg akan rase macam maner perasaan sorg bapak bile anak nye dibunuh
heheheh power punyer ayat

hmm jalan cite dah bes...tapi paling aku tak kenan ending tergantung ats pokok daaaaa
hmm mencikk...aku cam ase ader next sequel lah ekekkeke..director nye aku kot hheheh
sebab nye si aaron ni pi mati sebab nak save si ekin n er meng..so aku tak paham sebab ekin menangis last2 ekkekek

anyway plot cite best,tp intro n ending buat aku arghhhhhhhhh...so leh je tinguk cite ni sebab mmg tak rugi pon even ader yg not satisfied ehhehe

rating 3/5

sile kunjungi panggung berhampiran umah anda keyh (^_^)

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer