Thursday, December 17, 2009

mEkaNik eNsEt

hmmmm disebabkan aku gatai sgt tangan godek2 enset aku tuhhh
enset kuh sudah rosak uwaaaaaaaaa menangis aku..tp tak nanes pon sbnrnye
ekkekeke

abes aku siat enset aku tu pakai gunting,pisau gillete,n segala gadget menjahit mak aku tuh hahahha...
abes enset aku...ape2 pon aku sayam enset kuh itu...tp ape kan daya beliau tak dapat diselamatkan lagi...akan aku semadikan enset ku yg kurang kasih sayang tu didalam almari kat depan sebelah krusi dkt ngn tngkap...

hmm skang ni telah terbukti dgn sahih nye bahawasanye aku tidak layak untuk bergelar mekanik enset..tapi kalo ader yang berkenan nk suh aku betullkan enset korang tuh, leh lah kasik kat aku...
kompom jahanam enset korang aku keje kan

-------------

4 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

inciktaktaopape said...[Reply to comment]

tgn ko mmg camtuh...
lalalala...
hahaha...

ambe said...[Reply to comment]

inche munmun inche munmun..
ngape la pg kobek tpon ko tu sapa rosak..
kan dh menyusahkan badan,otak.jntung,hati ,limpa,dan deanteronye la..
p/s:kobek lam ayat teganu..bahase btolnye..baiki kot..hehehehe

ni nom geng2 kite..
1.ni no aku a..0179624465
2.ida..0175667362
3.ika a.k.a awek ete..0132564399
4.wana..0133190736
5.aini..0132545900
6.sara..bak kate pn ct Z..0132545899

parkbhuthe said...[Reply to comment]

hahah pjahh..
fofuler lah nombor anda seme kekeke
anyway macih ye

ambe said...[Reply to comment]

xpa..aku leh jd pnjual no y ngetop..pastu kopem2 kene ketok ngan mbe2 kite yg len..sadisnye..

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer