Monday, December 28, 2009

bLurrEd

aku ase aku tader ar bagus mane cam org len..aku buat hal aku,tak kacau org len,tak pemes,tak lawo,tak tiut wakakakka tapi nape mesti aku..

this morning hmmm actually dah beberapa hari dah aku kontek ngn mmbr lame aku ni..n dier gtau aku kena jga diri aku baik2..apehal???
dier p barber n potong rambut sampai botak!!kenapa??dier nak p brain xray sbb ada blood clot ataupon darah beku kat otak dier!!
aku sgt2 shock sbb dier baru nak gtaw aku sbb kitorg dah lame tak kontek..aku mrh tp taleh sbb dier tgh sakit..dier gtau aku yg clot tuh kesan dari dier eksiden aritu..aku mrh sndiri..dier diyam buat aku macam org bodoh..ape peranan aku sbgai kawan?

pagi tadi,dier gtau yg dier nak p jauh dari aku,dari seme org..aku anggap dier tgh merepek.merepek,melalut..dier asik suh aku jaga diri,jgn tgu dier n tah pape..aku nak dier sehat balik..
doktor ader inform dier n famili dier yg chances dier nak survive dlm operation tuh sgt tipis,n kalau selamat mngkin nasib..dier gtau kalau dier selamat,maybe dier takkan ingat sape pon aku..dier akan lupekan aku sbb iya lah operation dier kat kepala..aku diam je,sbb aku ase aku tatau ape patot aku ckp
then aku gtau dier,better dier selamat..idup sehat dgn famili dier,aku tak kisah kalau dier tak ingat aku
aku jadi takot org yg aku syg biler dorg naik moto..jgn eksidden je

n tadi,adik dier gtau dier selamat..tak sedar lagi.aku tatau keaadaan die sekarang..
aku juz harap dier selamat..
Amin.

-down to the earth

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer