Sunday, December 6, 2009

eXam!!!!!!

sape suke exam??
aku lagi tak suke

tak fail pon name naik ape kes???
anyway kena stadi hard gak ni

cardiovascular and respiratori
ape ko nak stadi sal jantung hah bai!!
berjela lah nak mengapal abnormaliti tuh
forward failure lah
congestive cardiac failure lah
acute pulmonari oedema

gastrointestinal and genitourinari
tau mkn tapi tatau efek ape aku makan tuh
ekkekeke
tau kincing tapi tatau ape yg tak elok sal ko nye kincing tuh
intestinal obstruction
hernia
tetes
hypospadia
cancer colon
gastritis
billroth l and ll

infectious disease and integumentary
sile jaga kulit halus mulus anda
heheheh
kang mau jadi eczema ke
pemphigus ke
psoariasis ke
nak kena TB?? HIV??
chicken pox pon bahaye wehhh

nn jgn lupe ubatan anda
streptomycin
morphine
captopril
barbiturate
calcium channel blocker
atropine

ehheheh
nursing pon tetap go on
arghhhh!!!
tensen
nak pi ambung stadi
subjek cam tutttt
hahaha

-med lib um

1 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

princmetalpjah said...[Reply to comment]

xm oitz..
satu je aku nk ko ingt tol2..
hehehehe
kalo tim ko nk minum air kotak cap milo kotak..ko ingt jgk kat 1 pyakit ni..
psasmosis..ntah pape la jnis pnyakit ni
y pasti straw air kotak milo tu ala2 penyakit tu..wha2

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer