Monday, February 15, 2010

conT 12hoUrs---TimEs sqUarE

hehhehe mai sambung balik...

kuar je kitorg dari sogo tu,kitorg p lrt bandaraya nak amik tren p hang tuah..nak soping n tgk mubi kat sane..dah sampai sana aku jadi lah tour guide kat dorg sbb sblm ni dorg penah sampai ts nih tpi naik monorel..heheheh aku jadi tour guide aritu
patot aku claim duit lah kat dorg sebab aku asik bercakap+mengumpat heheheh

sesampai nye kami...aku actually kan dah lame tak jejak ts nih huhuhu so cam kerbau masuk bandar pon ader..kitorg cari floor nak p booked mubi dulu..2nd floor kot..ntah tak ingat..then q lah nak tgk mubi.cite ape----adnan sempit...dah lah berator panjang tak hengat..aku bet panggung dier mmg kecik lah kan..n sampai turn kami,kate nak tgk adnan sempit seawal mngkin tp dapat pkul 4suku kot...
deal je..n seat cam shial sbb dapat betol2 front+couple seat..so one of us need to be sit alone lah..n semestinya aku,sbb aku kan bayek hehehhehe--pasan
then deal lah ngn mamat tiket tuh,4suku seat 3org..berapa kena caj??----RM51+tax=RM52
giler ape!!!

hahhaha aku tye mamat tuh,awat mahal sgt..dier ckp kelas premium..ceh arap nak duit je...muke kitorg ni muke org kaye ke??kitorg ni bese je,arap comel,baik,peramah,pensenyum je muahahhahahah...n aku tye bebudak ni,n kitorg kensel je tgk wayang tuh...blah dgn maki hamun yg berbakul2 terhadap mereka2 itu hahahah

sooooo kitorg ape lg..soping lah!aku bli baju n buat label.tu je..si pyah kuar duit selama sejam n bli bag n jam kot..aini bli baju je..kitorg round bout kat ts n carik surau nak solat---kami kan beriman dan solehah hahhaha
siap lah bergambar seme..tapi kan,surau kat situ penuh then kitorg decide lepak mid n solat kat sane je heheheh

otw turun nk p sentral,terjumpa lah kedai ejen mencarik jodoh hehehhehe---ingat lenkali nak singgah hahhaha...kitorg kan minah2 tak laku muekekekekkek
mase nak bli tiket,abg tiket tuh ensem--tu je nak ckp heheh

tapi tulah,kitorg sampai kat kl sentral decide solat je kat situ..senang sket..
nak naik ktm,paham2 jelah padat nye macam ne..bebudak ni aku dah bagi pesanan terakhir sblm naik...
-simpan enset dlm beg
-nak masuk,bg org kua dulu
-kalo org tolak,dorg kena tolak balik
-kalo dah jadi sesi rempuh merempuh tu,join je rempuh org hahhahah

baik tak aku...n aku sonok naik ktm sbb masing2 melekat ngn mat bangla mane tah muekekkekeke...tensen,fobia,takot sbb dorg ni ader yg merbahaya..

nasib tader mamat ensem kalo tak ishhhh hahahhahaha
keliling aku pompuan kecuali tepi dpn n blknag aku--???$%#$#%&^*&
hahahahhahahha

------

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer