Thursday, June 17, 2010

awat lah sedih ni

hmm kalah gak Spain pada switzerland..why???
Spain 0-1 Switzerland.

sedih giler walopon aku tak maen tadi...
pada Xabi Alonso,takpe syg tak marah abg sepak bola tu asik kena palang..

Villa tak menonjol sgt..ingat bile abg Torres naik,dorg naik minyak..tp nmpak mcam dorg banyak main2 je

Iniesta byk men kat dpn sorg2,tak ramai naik..sian beliau

Torres!!!abg!!sian anda..next game jgn main2 k

kanda ku Casillas..i lap u so march..sian sedih sgt..nmpak muke abg sedih.

player Spain no.3 ape tah namenye..hmm arap2 luke kat dahi tu cepat sombuh ye bang

Puyol..menten je kombang ekkekeke

errr cam nak komen sorg2 je hahhahaha


pada player swiss-Fernandez bernombor 16..
emm ala nasib je tu gol kah3

n perhatian kepada keeper swiss-siler anda jgn delay mase permainan wokeyh
hmm marah ag ni hehehhe

hmm sedih nyeeeeeee..cane lah leh kalah kat swiss tuh..takpa lah next game men sungguh2...

-mun down

2 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

pjah said...[Reply to comment]

player no 3 name Gerard PIQUE
position defender

sabo yer..
ekekekeke

Anonymous said...[Reply to comment]

blum jmpe brazil lg tu~~~ ;p

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer