Monday, April 11, 2011

nurse wanna be

uhhuhuhuiiiiiiii

masuk kapet sambil gelek2.....

jumaat lepas 8 april 2011 aku dah abes final exam untuk diploma aku..pehhh sangat berbangga n riyak - hmm tak lah sampai riyak pon

ase cam tak caye je...tinggal las skali nye exam untuk dapatkan lesen..korg ingat kete, moto, lori, bas, ketapi je ada lesen!!! kami pom ada lesen taw ahhahaha

hope dapat menten pointer je sebab aku ni kan low profile - (low profile ke mmg tak pandai??)
muehehehhehe

naik cuti kamis ni dah start gerak gempur sampai 20 april..then internship untuk sebulan lebih...tak kesah pon internship tapi aku internship kat wad org gila!!!! APE!!! ORANG GILAK???

adoiii cam hampesss.aku mmg tanak internship kat sini tapi ape kan daya..mulut cabui sangat..aritu pon mase wat management aku tanak wad surgikal 7u tapi dapat jugak... meleleh jugak air mate aku tak kira mase time aku wat managemenit kat situ...

tanpa mengira mase tempat dan situasi ayo mate aku akan megalir dengan sendiri nye... terutamanye time solat..pehhh insaf giler sebab pada Nya je aku ngadu..baru lega hahhaha..

maybe ada hikmah nye aku dapat internship kat wad org gile tuh...tapi sebenarnye dorg ada yang gile ada yang tak..aku arap aku yang tak gile mueheheheheheh

Amin jangan lah aku stress pastu jadi giler sebab kena internship kat wad org gile hmmm

hmm sebenarnya ape yang aku start type dari mule tadi ye????

haaaaa tak saba nak grad tapi kami yang senior ni kena grad sekali dengan junior!!spoil!!!!
tak kesah janji grad tapi yang kesah kena start keje bulan 8 sebab sister dah tak sabo nak amik kami2 ni keje kat wad dorg uwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

aku akan menghabiskan mase start umo 21 sampai pencen dengan berkhidmat pada org sakit..tapi ada lah sesetengah yang tak ske plus pandang hina pada kerjaya ni...kang korg dtg spital sape jaga hah!!! sape cuci berak kencing luka korg yang berulat tu!!!!!

hmmm emosi betol...

papepon selamat menjadi somebody pada bulan 8 nnti Mun!!! banzai!


blogger-emoticon.blogspot.com

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer