Monday, April 11, 2011

abg polis mati mengejut!!!!!

assalamualaikum..

ceh ceh ceh agak skema ye saya malam ni.. tapi tak kesah lah sebab saya ni mmg seorang yang sopan santun lagi berbudi bahasa sebab tu skema - pasan!

papepon aku sangat tak ske aku nye formating blog ni..tau lah aku ni jarang berblog tapi jangan lah buat aku seperti di jirantirikan..hmm kalo dah melalut mmg tak ingat dunia..

ok..semalam ahad,aku bangun lewat sekitar jam doblas tengah hari.. kecoh katenye ada abang polis kat umah aku mati..

ni kitorang dapat info daripada sifu dan tongga ayah aku.. ayah aku-sifu, kawan keje ayah aku-tongga
an an an ana nn an an an

uhhuhuuh takot siot..ape ag my ayah pon pi lah kat lokasi kejadian..tingkat 9 belah ampaian terdedah seperti yang korg tgk kat dlm kosmo online... headline kat kosmo Konstabel Zorro..
adeiii ni sindiran kat anggota mata2 ke??

tapi kat metro dah kua dulu brita ni.. mak aku cakap byk gak kete peronda polis n forensik melawat kuarters polis aku ni..

ayah aku ada p tgk..mmg tembak kat kepala..yang penting muda ag lah kan... niat aku bukan nak menggatal atau menggedik atau segala meng ag k..niat aku ikhlas ckap huhuhuh

hmm ni fes time lah jadi gini means yang libatkan bunuh diri...aku ase maybe dier tensen kot..
tak kesah lah..yang dah p kite doa kan yang terbaik untuk die semoga dose dier bunuh diri tu diampunkan Tuhan..

morale of the stori::

1. kalo tensen jangan simpan sorang2
2. kalo tensen sile gitau family atau adik beradik
3. kalo tensen tapi tanak gitau yang kat no2 tu sebab tanak susahkan dorg gitau kawan2
4. buat aktiviti yang leh hilangkan tensen tu eg: tido
5. jangan amik benda2 yang tak sepatot nye bagi menghilang tensen eg: arak, dadah - ni untuk muslim
6. bagi yang anggota polis yang tensen tu, kalo tau dah tensen sile pulangkan senjata api anda cepat2..kang takot jadi benda yang same cam arwah brader kite ni
7. jangan lupe solat dan berdoa.. ini yang paling lah penting - untuk muslim jugak

tapi kan kalo bukan sebab stress ape macam ye????

bagi aku tak kisah lah sebab ape,kenape,bagaimana ,dimana,siapa atau mengapa..setiap ape yang berlaku atau menggangu kite sampai end camni, bawak2 lah kembali pada Nya.. mengadu pada Dia kerana Dia lebih mengetahui ape yang terbaik untuk kite....


kadang2 tak salah jadi skema bile ianya mampu membawa kebaikan (^_^)

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer