Monday, August 22, 2011

bangun dari mimpi


asalamualaikum..
hari ni 22 ogos 2011
hari isnin
22 ramadhan
aku intai pelan2 blog aku
aim aku bukak tenet juz nak donlot drama kat astro prima
GENG MENGAJI
dekat youtube
tapi ntah cane
leh lak tangan ni gatal sangat p taip url blog ni
ngeh..ngeh..ngeh..
benda pertama aku tengok bila masuk blog
SHOUTBOX aku
heheheh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bukan aku tanak update
tapi ntah lah
banyak je idea nak menaip
nak luah ape yang tak patot
tapi aku ase macam tak perlu---time dulu lah
skng ni aku ase nak stat balik
lagi2 aku tgk satu blog ni---aku kenal sgt2 hahahha
cepat benar naik nye
bukan kate jeles atau dengki atau pape pon
juz kagum whoaaaa hahha
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
papepon ramadhan yg ke sebelas aritu
time sahur
my ayah bawak balik satu surat
ten ten ten ten
..
.
.
.

.
.
.
.
.
surat tawaran aku bekerja
cecececececec gile malas nak keje
walaupun satu tawaran rezeki
tapi mmg aku ase cam malas je
tatau nnti keje kat ward mane

aku ni memilih sket
aaaa sket jela
bukan memilih sgt
hahah

papehal 12 sept ni aku nk p amik baju uniform yg aku dah tempah
kat sungai besi je pon
anti nyonya yang sgt bagus
bagus explain pnjang berjela smpai buang mase aku
then p buat angkat sumpah
ingat nak p angkat sumpah dkt ngn dataran tu
tmpat dier dlm kedai gunting rambut
.
.
.
.
ngeh..ngeh..ngeh..
.
.
then p cari kasut
itam
banyak nye nak kuar duit
adeiii
.
.
.
ape yang aku tau
aku mmg tader mood
nak keje


19 september 2011
lapor diri
kat spital tu
adeiiii
MALAS giler!!!








heheheh baru nak memblog..ase betol2 bertatih lagi ni hahahha x)

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer