Monday, August 22, 2011

perut gendut, berlapis2 macam kueh lapis, peha gegar umah

asalamualaikum


.
.
.
.
.
.
.
.
.
entry kali ni bukan nak hina sape2 tapi lebih kepada diri ini
sobss sobss sobss

arini dah 22 ogos
name je bulan pose
ingat boleh lah kurang kan makan
tapi....




aku gemuk
G.E.M.U.K
.
.
.
.
walaupun bulan pose nafsu gile makan aku ni cam tak terkawal
dah lah bulan pose ni taleh nak jog

ala aku leh je p jog time2 skng ni
tapi kang ada yg kate aku tak pose
-mmg aku taleh pose pon skang ngeh3x

papepon aku pantang nm
pak ayam hahha
pebret aku tuh
kok kok kokokokkk
kkkk

mmg mantap lah kan kalo dpt mkn ayam ari2
tapi tu lah
hari2 mkn ayam m
ate aku alergi
nange
s2 die
gataaal
lllll

so
apela
gi..
tugas tangan utk mnggosok
hahh
a
gosok mate sampai aku tido
bangun je
perghh giler pedih

mule lah merangkak cari eye mo
-cini ke eja die?? taram jelah hahha


korg tgk aje lah ayam tuhh.. perghhh kecur liuq


hah ni lagi lah mengancam sobbssss

kalo p McD salu aku pesan quarter pounder large set
miaha
hhahah

kalo wat delivery time kat hostel
aku pesan biasa je
.
.
.
.
QUARTER POUNDER LARGE SET
hahhahah
ah




tambah ni

hehehe mengancam kan kalo kedua2 ni digabungkan
pasti terangkat
hahhaha



MILO AIS
air wajib aku tiap kali aku p mane2
sampai dia pon tau ape nak oder utk aku
kalo mkn kat kfc bk
n mntak pepsi

tapi milo ais
ngeh..ngeh..ngeh


hah
sape tak kenal ni
walaupun aku bu
kan jiwa pink
tapi sebab air ni sedap aku abaikan prinsip aku
hahahha

kali ni
tiap kali mak aku nak p bazar pas balik keje
aku pesan nak sirap bandung tanak cincau

paling kaw pen
ah aku ase
dekat bazar desa
pandan
nyum..nyum..nyum

tapi kalo wat sndiri lagi bes kot


puding karamel

hahah ni pon salah satu benda wajib kena ada
walaupun perot
ketat pas buke
mmg aku kena sumbat bnda ni tak kira lah pukul bape
tapi sejak beberapa hari ni
tak dapat nk hadap
sbb nye aku tak pose
nge
h3
lagipon kena pesan kalo nak mkn
sobssss
.
.
.
.
.
.
...
.

jadi agak melampau kan ape yang aku mkn
walaupon tadek lah tahap obese aku ni
atau lebe
yh berat
tapi kalo si M tu dah ckp peha aku besa
sampai nak wat mkn
tak ke gemuk namenye??
~err seram g
ak M ni ngeeee
..
.
.
.
.
jadi cik mun bila nak start???


sobsss susahnye nak buat

tapi mmg aku nak diet pon
kalo sblm ni aku leh p jog pepagi kat taman tasik permaisuri
sbb tak pose
tapi macam aku ckp tadi
takkan nak p jog time bolan pose ni
kang di cop nye aku tak pose
walopon aku mmg tgh takleh pose
ngeh..ngeh..ngeh

takpe demi menjaga badan
n sempena aku nak mule keje b
ulan semilan ni
aku kena pastikan aku kurus balik
hahhaha
tader lah sempit sgt baju unif
orm aku nnti

taderlah susah payah aku nk angkat org sakit kat spital tu
hahhaha

nak KURUSSSSS!!!

emm doa org yang meminta akan dimakbulkan kan??
eh mestilah...ngok ar aku ni
cuma lmbt atau cep
at je

pasni abes je pose aku nak stat jog
skang ni diet
pelan2
ngeh..ngeh..ngeh..


ok lah..aku nak tido..M tu tak reti nak mesej ape
dah lah baru baik perang
nak wat hal lak

ngeh..ngeh..ngeh..










eh eh eh eh eh hape kebenda nye tuhhhhh------
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hehehhe ni name nye laoookkkk

ngeh..ngeh..ngeh..







jojom tepuk tangan X)


4 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

pjah said...[Reply to comment]

sape M tu..wahahahahaha

cik bulan said...[Reply to comment]

seriously..ak xtahu la ade org ckp ke belum..tapi gamba last tu mmg iras2 kau..hahahaha

*larikkkkkkkkkkk

aku mun said...[Reply to comment]

pjah--
ko ni wat tatau lak...jmope nnti aku sekeh kang hahhaha

cik bolan--
wahahhaha macam aku pon,ko mkn jugak ngeh3

Adam Roslan said...[Reply to comment]

Makan tak ingat dunia.

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer