Saturday, December 11, 2010

cotiiiiiiiiii

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh ya mua'lim mualimah ^^

heheheh ape kehei nye ni yob..well aku dah stat bercoti sem lalallalal hepi nye ase hatiku..

mak azmi nak makan ibumie..ibumie ibumie..azmi tu kan ibu azmi ada..ayah,azmi bukan nak ibu azmi tapi nak ibumie..ooo ibumie,ni ayah ada belikan mee ibumie untuk azmi.. Yeaaaahhh ibumieee

hehehe ini bukan iklan mee magi ibumie cume dialog yg aku taleh nak lupe sebab kat radio mau beriban kali dorg duk ulang sampai dah nak naik khatam dah aku hapal..ape pon saya sayang ibu azmi bwahahahhaha


lupekan seme2 tu..semalam las paper.. geriatrik n mental health sangat ntah pape sebab nak tercabut segala jenis mak datuk sendi tgn lutut dan juga kaki menulis semalam..ingat nak kena wat karangan berpandu 350 patah perkataan??????tak kesah lah sebab mase spm aku skor bwahahahahha- bapak takabur lallalalal

tak kesah lah janji aku dah bertaubat..
alhamdullilah syukur nikmat,
kepada Tuhan yang memberi rahmat,
alhamdullilah syukur nikmat
malaysia maju rakyat selamat
lallalalla lallalallala

nmpak sgt ada wayar shot dalam paler aku yang tak di betulkan lagi..ada aku kesah!!!-ayat rumet aku macam haram!!!!

tp aku tak macam tu sebab aku kan penyebar propaganda pasal org len-rumet aku cakap..macam shial!!
tak kesah ar tapi aku kesah biler dier ckp maca tu..pegi MAM!!!!


bunda sy ckp sy kena lembutkan hati n bersihkan hati n sucikan hati dengan memaafkan beliau..perlukah?? member sy ckp sedangkan nabi ampunkan umat..
masalahnye sy bukan nabi..sy tak kuat!!!

ehem biaq p lah..cuti kan lame-lame ke???

semalam mase aku teman mmbr aku p bukit jalil nk naik bus, aku usha gak kaunter tiket..so senang sket nnti mase aku nk p kedah..well kedah. wait por me!!!!

-aku still taleh tgk muke rumet aku pasal aku kan rabun bwahahahhahahahahampescamharamiahshilan ^^

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer