Thursday, December 16, 2010

dua gol untuk Malaysia

malam rabu yakni baru je lepas td abes lah game antara Maaysia-Vietnam..aku kira Vietnam agak hebat jugak lah kan..jujur aku ckp aku agak team Malaysia akan kalah mlm tdi tp sangkaan aku meleset sebab dorg mempamerkan aksi yang agak memuaskan hati pada separuh masa yang kedua..heheh agak debo2 gitu tapi syukur kita berjaya tumbangkan skuad Vietnam dgn 2-0..

kita semua tahu yang Safee Sali berjaya menjaringkan gol untuk skuad ne..gara tapi tnpa bantuan rakan sepasukan mungkin gol tu tak dapat dijaringkan.. tapi tu ar dorg lah hero kite heheheh..

maybe sesetengah pihak akan cakap yang ini hanya permulaan,tengok ar nnti..kompem kena belasah dgn pasukan yang lain..itu hanya cakapan org yang kurg yakin dgn skuad kebangsaan kita ni tapi insyaallah dgn usaha skuad akan berjaya..Amin

at least dorg dpt kedudukan yang agak selesa sebelum bermain di Hanoi nnti..kita harap agar skuad kebangsaan dpt buat yang terbaik dan sehabis cermat..hehehe ape lah aku merepek ni..tapi ape2 pon skuad sangat optimis dlm mendapatkan gol untuk negara..

aku berharap agar skuad kita dpt meneruskan misi dlm Piala Suzuki ni hingga ke akhir atau setinggi peringkat ape sekalipun..sekurang2 nye mereka berani untuk berjuang demi negara kalau nak dibandingkan dgn ckp2 org yang hanya tahu memboikot corak permainan dorg..
aku arap gak yang skuad negara tidak cepat berpuas ati dgn kemenangan yang diperoleh supaya tidak hilang tumpuan..


0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer