Saturday, December 11, 2010

youtube is mytube

heheheh ape kejadahnye lah title bengkak lebam lagi pegun mcam raksasa kuno yang mengembling tenaga menyelamatkan dunia dari serangan haiwan perosak yang bernama tora aman doremon... chitt!!!

semalam aku menengok youtube..ni lah keje tetap aku yakni secara sambilan sementara aku masih lagi membanting tulang untuk menuntut ilmu di sebuah sekolah yakni maknanye yang membawa maksud pengertian yang amat mendalam sekali iaitu errr makan adalah sebahagian dari hobi aku... adei aku ase macam nak mendaftarkan diri senirik kat tanjung rambutan secara sukarela lah bwahahahhahahahha

aku mengkhatamkan youtube yakni nengok lah band statik perfom..tadak lah secara live tp tu lah..ni lah dikatakan hobi di waktu senggang..

heheheh suke 100x sgt..i like your slang keh2..same like me bwahahahhahah
tak kesah lah....

ohohohohohoiiiiii ada yg tak caye ye aku dah khatam youtube statik..hah hah hah meh tye kompem aku taleh jawab hahhaha tak ar khatam pon sebab cikgu aku mati tngh jln ampunnnn

well aku kenal band ni mase aku tahun satu ag..bukan dajah satu tapi tahun satu mase aku junior kecik nonet tomel lote berlagak hensem tak hengat cam haramiah..tapi tu time dedolu lah..skang aku tetap menten bwahahahhaha

ceng ceng ceng
dub dip dab dub

~bermula satu cerita dulu kala
cerita tentang si teruna dan si dara
hidup mereka saling tak tumpah macam
si julie dan si rumie
lallalalallala~

tgk2 hapal tak aku hehehhehe
tayah tgk rilik pon- actually lirik sebenarnye tuh
huarghhhh time to kemas2 n berskendel bwahahahahhaha

lalalallalalalalla

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer