Friday, April 16, 2010

fix u fix me fix us fix someone but somehow someone will fix us

salam...
cik mun in the web hehhehe..aku dah tukau lagu..amcam minat coldplay dak??lagu lame ni cam bawak meaning something tapi aku tatau amenda meaning tu hehheh..

erm sebenarnye kan, since aku jaga nenek aku tu aku tak p dah tgk dier kat spital.. atas alasan ape??bia aku je yg tau..walaupun sakit tapi tempuh kan je..

baru2 ni kire kemarin punye semalam,nenek aku atau aku panggil wan dan meninggal dunia ceh ayat giler skema..actually dier meninggal sebab paru2 dier dah rosak abes..taleh pakai dah..

sape tak sayang nenek kan..aku sayang wan aku..walopon bukan cucu kesayangan aku tak kisah pon sebenarnye..

n mase dier meninggal tu aku ada kat kolej n nak p keje..menangis aku mase kol ayah aku..but aku taleh balik time tu atas sebab2 tertentu..

hmm macam shock jgk tapi Tuhan lebih sayang kan dier...

kepada sesiapa yg meroko tu berenti lah k..korg tak sedar benda tu sebenarnye membunuh korg..bunuh secara perlahan2..

walopon ada yg sedar aku tau ketagih punye pasal...

tak sayang diri korg, sayang lah org yang sayang korg

~mun

3 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer