Saturday, April 17, 2010

amenda tu pukau??

salam

semalam aku ada bukak Alkulliyah kat Tv3 tu..tajuk semalam tentang pukau atau hipnosis..korg ada tak tgk semalam??ada tak??

aku kagum sebenarnye dgn encik ape tah name tu,dier tu cam ahli ke ape tah persatuan hipnosis malaysia(kalau salah tolong betolkan)..dier mempengaruhi fikiran bahan ujikaji dier semalam..encik musli kot hehehhe

mmg ape yg dier buat nampak real sungguh..takkan lah nak tipu kot kan..but hipnosis atau pukau sgt kuat kuasa nya hingga mmpu mengawal pergerakan,pemikiran seseorang..
sooo sendrik pikir lah k baik buruk nye...

pukau atau hipnosis ialah teknik penguasaan diri dgn mengontrol orang lain dgn cara menidurkan org yg sdng sdar atau mengontrol pikiran org dgn tenungan dan kdg2 dgn hembusan.

Teknik hembusan termasuk dlm salah satu cabang ilmu sihir dengan kekuatan kuasa hembusan yang dikaitkan dengan asosiasi (perhubungan) dengan makhluk halus, maka berlaku penguasaan sepenuhnya atau sebahagian ke atas seseorang.

semua ini bertujuan melakukan segala jenis keburukan bg tujuan kepentingan diri atau membalas dendam atau tujuan2 yg lain...sebenarnye byk maksud atau objektif atau ape2 je mereka2 ini melakukan pukau secara tidak mengikut syarak tekan
sini

orait jom tgk maksud hipnosis plak.....
ianya adalah kaedah utk mncpai minda spara sdar secara langsung.semasa kita berada dlm keadaan tenang atau hipnosis, aktiviti minda sedar akan menurun tetapi diri kita masih sedar.

masa inilah minda separa sedar menjadi dominan dan lebih berkuasa daripada biasa dan time ni lah masa yg sesuai utk memanipulasikan minda separa sedar utk berfikir dengan cara tertentu begantung kepada cara tukang hipnosis tuh memprogramnya.tekan
sini

aku ada bace satu artikel ni..klik sini

leh lah amik langkah berjaga2..sebenarnye benda ni selalu jadi tapi tu lah org tak penah nak serik..

ape yg aku boleh konklusi kan ialah...
pukau dan hipnosis adalah 2 perkara yg sama,maksud yg sama cuma tujuan yg berlainan..
pukau lebih kepada menguasai minda bg kepentingan diri dan tujuan2 yg tak elok sementara hipnosis pulak ialah memanipulasikan minda separa sedar seseorang bg tujuan memulihkan keyakinan atau ape aje bg tujuan kebaikan

dapat tak ape beza antara kedua nye..

trimas pada link2 yg telah aku jenguk tuh..
heheheh lenkali leh lepak ag..

~mun

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer