Sunday, February 20, 2011

kenape nak login GB kena gune FB??


salam pagi nak ke tengah hari ahad..

korg tau kan gmbar ape atas ni??heheheheh


sbnrnye bukan pape pon entri ni..sblm ni aku ad je akaun FB tapi oleh sbb yg tertentu aku dah delete pon akaun tu..lgpon aku tak berapa nak hyper active atau active ngn FB tu..aku mule mengpasive kan diri aku dgn FB..atau lg tepat berhibernasi wat sementara waktu dgn FB..nnti bile dtg seru aku,aku reactivate balik akaun
FB tu..

ape yg sbnrnye aku nak cite sket..cube cite cube cite..emm mmg sme mmbe2 Geng Blogger (GB)
nak login kena gune FB..oleh sbb aku ni mmg ahli GB yang dulu nye ada akaun FB then skang dah tadak akaun FB,cane ye nak login????
aku ada twitter yg tak bape nak hibernate tp ok lah kot...setaun sekali kot aku bukak twitter aku tu kot hahahha..

hmm taleh ke GB wat login untuk yang tadak akaun FB??? atau yg tadak akaun pape??taleh ke??taleh takpe lah kan hehehhe

well well well tak kesah lah kan...aku ni jenis redha je.ptg ni balik hostel lik sebab esok dah start posting jaga org2 sakit n melayan org2 yang sehat uhuhuhuh..
blogger-emoticon.blogspot.com

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer