Friday, February 11, 2011

bersawang lelabah


assalamualaikum..heheh arini dah hari ke-11 aku cuti tapi baru arini aku nak berblog..nape eh?? nape??Nape?ape lagi, encik M dah bermaharajalela dah dlm ini kapala..

rindu jugak nak berblog tapi ape daya aku kan malas n yet tadak ide pon..kalo ada ide pon aku malas nak menaip..tengok2 malas agi!!!

well well well aku duk mengusha2blog,aku tgk kat shoutbox aku-----


ada gak hambaNya perasan yg polis trafik tadak hahahha...
aku bukan tanak update blog aku,aku bz je..tatau bile ada mase untuk ni semua sbnrnye ekekkeke

aku ada 2pilihan--jadikan blog ni sawang lelabah ataupun keep on updating ape yg aku ase perlu..ape je yg nak update??well sangat byk sbnrnye..aku je malas.

papepun aku sayang g blog aku ni..macam laki aku taw hahhah..k ar nak p amik adik aku kat sekolah...aku still tgu ag kwn aku bg choki2 lallalala

currently in blogger-emoticon.blogspot.com

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer