Friday, January 1, 2010

result dah kuaq!!

heheh nasib baik,alhamdullilah aku pas exam...aku syukur sgt kolej tak panggil aku p buat repeat paper ekkeke
geng aku setakat ni dua org dpt dekan!!whoaaa congrates chicks!!
aku nye result aku tak review pom..malas arh..janji pas pon dah cukup...tak dekan pon aku tak kesah..kalo dekan bkn aku leh jadi dokter pon hahahahha
juz nak menten pointer 3 je...
stadi musti enjoy...stadi tak penting sbnrnye wakakkakakak

next sem,sem 4..ape mau blajar???
obstetrik,pediatrik,ENT n tah pape tah ag....

stadi tayah kuat sgt..
smart je hehhehe

.......

1 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

Unknown said...[Reply to comment]

waaa...
betoi ka ni..
pe2 pom..
congrate kat ko and oso kat me too..
hehehe
same2 lulus ngan cemerlang nye..
bangge2..

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer