Saturday, November 28, 2009

penyumbat telinge!!!

uwaaaaaaaaaaaa mp3 ku buat hal lagi...mp3 aku majuk ngn aku, dier tamau on9 lak ampeh...rase sepi je taik telinga aku ni nak dgr lagu..
sedih sangat...aku tatau ape salah aku terhadap mp3 aku tu

selalunye mp3 aku ni tak majuk lame mane dlm 2,3 ari je..ni dah dkt nak 2minggu uwaaaaaaaaaaaaaaa..

aku tgh sabr menunggu ni supaya mp3 aku idup balikk...masih mengharap lagi ni..kalau tak idup sebelum pc fair bln doblas ni kat klcc tu jgk, mmg bli baru lah jawabnye heheheh...

ape ape pon aku tetap sygkan mp3 aku tu sorang ehheheh

luv u mp3
wakakakakka

---cedihh

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

Google+ Followers

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer