Saturday, September 19, 2009

Lebaran tibe ag hehe

yahuuuuuu!!! ari raye ari raye!! ske giler time ari raye...ase cam nak melompat kiri kanan depan blakang dan dimana mana aje yg bleh dilompat hikhikhik..
tahun ni aku raye simple je, tader ar meriah cam dedolu zaman mude mude dulu....
aaaaaaaa skang pon aku mude ag k heheh mude ke??mude ke tua jnji pasan je la mude ekekekek..aaaa nak raye ngn kwn je, ngn skandal tamo aku eeekekkeke..aaaaaa tp cam taleh aye je assignment bertimbun mane nak buat ampeh giler

eiiii menci assignment..kan best kalau masuk kolej tayah assignment..blaja je sampai lebam tersenguk-senguk dlm dewan kuliah hahaha...aaaaaaaa nak raye nak raye nak raye
tak sabo nak raye heheh

aaaaaaaa disini nak amik kesempatan lah kan...mentang2 ada space sendirik nak bermaharajalela lak heheh...

nak buat ucapan khas nih kepada----->>>>

1) bebudak sk seri setia kuchai lama antaranye ialah jeng jeng jeng.....
-afiq
-apis
-jabar
-nazrin
-sueraya
-syikin
aaaaa ntah sape ntah lag aku pon tak hengat,seme laki je kontek aku ampeh tol

2) bebudak smk desa petaling
-aishah pesalni
-aishah dahlan
-nik zurain
-ain
-azira
-adilea
-rosnani
-hazirah >>dakni same kolej ngn aku ni ekkekeke
-anip
-ikwan
-adam
-chung kit my bero
-manimala
-awe aka wahida
-shaika
-amie
-haliza
-min yi
-yee sing
-lee yen
-kak afi
-sueha
-liza
-ita
aaa dan sesape jelah...tak hengat byk mkn semut ni

3) pada kwn2 mengom kat kolej nursing um tu
-zeyka
-aini
-shara
-wana
-ida
-pjah
-pyah
-zack
-ecah
-balqis
-anis
-lina tahir
-sahida
-shiling aka shin yee
-yenni
-munir
-chub
-shwu yuann
pon lupe gak ni walopon coti seminggu je waakkakaka

4) pada cikgu2 skolah yg penah mengajar
-cikgu rohemi>>> penting ni, minat sampai skang wakkaka
-cikgu hasliza >>pantang tgk tdung aku
-cikgu siva >>emsem wooo
-cikgu mohamad >>>emsem gak sebab dier nyanyi lagu smbil men gitar untuk aku siap ada name aku dlm lirik lagi wakakkaka
-cikgu roslan >>cikgu math paling kamceng paling beh ehhehe
-cikgu harun >>cikgu gatal uwaaaaa takk jadi ekekek
-cikgu wong >>ajar bio tak paham ape
-cikgu azlina >> heheh otak lebey kurg kitorg je..tak abeh2 soh menyalin ampeh
-cikgu nasir >> label aku mak su aka mak bisu sebab tak byk cakap ekekek
-cikgu hamzan >>> wakakkakakkkeekkekekkehuhuahuahuahuhau
-pengetua aku >> hehheeh idup2 kena tipu ngn aku sebab tamo tuko kelas punye pasal ehhehe
-cikgu kishen >> cikgu english aku mrangkap cikgu disiplin yg kunun garang tahap nk mampus asik menguap time bace teks dlm kelas

5)pada pengajar kat kolej aku aaa mls ar nak sobut ehhehe
-puan ct azlina
-puan karimah
- cik choy
-puan ct zack
-puan zaihan
-puan zalinda
-puan foo
-puan zaimatul
-puan azian
dan seangkatan dgn nye

6) pada dokter2 kat ppum tu hehehe

7) bebudak myspace yg dikenali

8) bebudak blogger
-inche pain sama
-tokmoh
-dendam perantau
-inciktaktaopape
-gezort blogger
dan semenye yg di cayam ngi heheh

9) bebudak ym
-nurul eika
-cikomo
eh ntah lah tak hengat..sendiri tau lah klo kwn ngn aku heheheh

10) bebudak chatting hehehe
-kidal
-alexxi
-ieraz_xi
-lee
-echi
-rossa
-nadia89
-smiley
-hana
-kyra
-nof
-lalala
-capiq
-avo
n seme yg dah los kontek tu hehehhe

11) amad izhar heehhe windu giler kat dier mudak mangam ni

12) inche rick aka salleh aka salbun

13) amad miji yg eksiden gak hehehe loyar giler

14) pada kwn2 yg kenal n mengenali k hehehe

15) mak ayah leh lupe lak n abg n adik ku yg tersayam

samat ari raye maap zahir dan batin

nak ucap lah samat ari raye maap zahir batin...
ske buat jahat ni..

ada yg tak puas ati tu maaf lah ye..bkn senang nk puaskan ati semerang
aaa pastu sile paham keadaan dan situasi aku bile aku boleh paham keadaan dan situasi korg hehehe

salam lebaran..
-inche munmun

0 0 kwn saya yg poyo tapi baik:

kawan tak Poyo

seme ni hakmilik munmun dan milo ais nyer